Food

DAGING JANDA JAKARTA

DAGING JANDA JAKARTA Penuh mulut aku By IsmaharIsmail Aku tak faham! sungguh aku tak faham. Entah kenapa video kali ini ada yang kecam aku. Padahal sebelum ini ada beberapa video lain yang aku buat…pun dapat kecaman juga. hahahaha Apapun aku bukan nak cerita pasal kecaman orang pada aku. Aku peduli apa. Why So Serious! Tapi …

DAGING JANDA JAKARTA Read More »

Teh Tarik SURABAYA

Teh Tarik Surabaya Bosan juga asyik cerita Jakarta. Ini kali, cerita Surabaya By IsmaharIsmail Kalau dah nama nya travel, kenalah merata. takkan setempat ja. Balik balik Jakarta. Kan? A Kali ini buat pertama kali aku nak cerita makan makan di Surabaya. memang terbaik. Tapi betul betul sebab aku nak cerita ni adalah kerana Teh Tarik. Dekat …

Teh Tarik SURABAYA Read More »

JAKARTA MURAHAN!

JAKARTA MURAHAN Ikan Asin. Kasi Bakar Biar Panas! By IsmaharIsmail Sekali baca, mesti korang fikir kasar. Tapi bila 2 kali baca…baru korang akan faham kisah sebenar. Aku bukan apa, benda pengalaman sendiri, simpan tak guna. Baik aku hemburkan agar dapat menjadi panduan. Terutama buat geng geng Golf & Gincu. Kalau korang dah baca 2 post …

JAKARTA MURAHAN! Read More »